Please help, choice of speed sensor.
Junior Member
From: Barcelona (Spain)
Car: Camaro 92 RS
Engine: V8
Transmission: Automatic
Please help, choice of speed sensor.
Good morning, I come to you with a question, my RS 1992 equips one automatic gearbox type TH700-R4 and it does not work the clock speed as the counter of miles. I guess the problem is the electronic sensor and want to buy new runo but looking in a web of parts of the United States well-known note that there are several models. I can indicate what would be the most suitable for my Camaro?
It is a 5.0 V8 RS 1992 25th anniversary.
Excuse my English
Buenos dias, acudo a ustedes con una duda, mi RS del 1992 equipa una caja de cambios automatica tipo TH700-R4 y no me funciona el reloj de velocidad al igual que el contador de millas. Supongo que el problema es del sensor electronico y quiero compra runo nuevo pero mirando en una web de recambios de estados unidos muy conocida observo que hay varios modelos. Me pueden indicar cual seria el mas adecuado para mi Camaro?
Es un RS de 1992 5.0 V8 25 aniversario.
It is a 5.0 V8 RS 1992 25th anniversary.
Excuse my English
Buenos dias, acudo a ustedes con una duda, mi RS del 1992 equipa una caja de cambios automatica tipo TH700-R4 y no me funciona el reloj de velocidad al igual que el contador de millas. Supongo que el problema es del sensor electronico y quiero compra runo nuevo pero mirando en una web de recambios de estados unidos muy conocida observo que hay varios modelos. Me pueden indicar cual seria el mas adecuado para mi Camaro?
Es un RS de 1992 5.0 V8 25 aniversario.
Thread
Forum
Replies
Last Post